Az E-ügyintézés felületén az alábbi ügytípusokhoz kapcsolódó, elektronikusan is kitölthető nyomtatványok találhatóak meg:

– helyi adóhoz, bevalláshoz, adatbejelentéshez kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– ipar-kereskedelmi szakterülethez kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– hagyatéki eljárással összefüggő kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– szociális ellátáshoz kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– anyakönyvi kivonat kérelem elektronikus nyomtatvány űrlapok
– településüzemeltetéssel kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– pénzügy, gazdálkodáshoz kapcsolódó nyomtatvány űrlapok
– általános vagy egyén igazgatási ügyekhez kapcsolódó nyomtatvány űrlapok
– Adóegyenleg lekérdezés: az ügyfél lekérheti adott településhez tartozó helyi adó egyenlegét (az ügyfél azonosítását igényli).

A Portál használatával elektronikus úton teljesítheti a kiválasztott önkormányzatnál adó- és illetékfizetési kötelezettségét is.

Az ügyfelek a Kormány által biztosított elektronikus azonosítási módok segítségével vehetik igénybe az ún. e-Papír szolgáltatást, melyen keresztül írhatnak beadványt (testületi előterjesztést, közadatigénylést, panaszbejelentést, kérelmet) illetve ahhoz csatolt dokumentum terjeszthető elő az önkormányzat felé.

APP

 

Értesítést kérek Kompokról, Újságolóról, Fogadóóra videókról OK Később

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás