Az E-ügyintézés felületén az alábbi ügytípusokhoz kapcsolódó, elektronikusan is kitölthető nyomtatványok találhatóak meg:
– helyi adóhoz, bevalláshoz, adatbejelentéshez kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– ipar-kereskedelmi szakterülethez kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– hagyatéki eljárással összefüggő kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– szociális ellátáshoz kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– anyakönyvi kivonat kérelem elektronikus nyomtatvány űrlapok
– településüzemeltetéssel kapcsolódó elektronikus nyomtatvány űrlapok
– pénzügy, gazdálkodáshoz kapcsolódó nyomtatvány űrlapok
– általános vagy egyén igazgatási ügyekhez kapcsolódó nyomtatvány űrlapok
– Adóegyenleg lekérdezés: az ügyfél lekérheti adott településhez tartozó helyi adó egyenlegét (az ügyfél azonosítását igényli).
A Portál használatával elektronikus úton teljesítheti a kiválasztott önkormányzatnál adó- és illetékfizetési kötelezettségét is.
Az ügyfelek a Kormány által biztosított elektronikus azonosítási módok segítségével vehetik igénybe az ún. e-Papír szolgáltatást, melyen keresztül írhatnak beadványt (testületi előterjesztést, közadatigénylést, panaszbejelentést, kérelmet) illetve ahhoz csatolt dokumentum terjeszthető elő az önkormányzat felé.
![]() |
![]() |
APP |